Névjegy

Magyar karikaturisták "Névjegyei"

Balázs-Piri Balázs
Barát József
Békési József Sándor, Joe
Dallos Jenő
Dluhopolszky László
Fenekovács László
Földes Vilmos
Gyöngy Kálmán
Jelenszky László
Krenner István
Lakatos Ferenc
Lehoczki Károly
Léphaft Pál
Marabu
Nemes Zoltán
Pápai Gábor
Rau Tibor
Sajdik Ferenc
Szmodis Imre
Szűcs Édua
Tónió
Varga (Zerge) Zoltán
Weisz Béla
Zsoldos Péter

Ludas Matyi újság

Friss topikok

  • takacsveca93: Ha igazán fantasztikus akciókra és folyamatosan frissülő szórólapokra vágysz, akkor csekkoljatok i... (2017.11.08. 09:55)
  • Ludas Matyi újság: Orblio LACI? BÉLA? (2016.12.09. 23:11) DALLOS JENŐ :/miniatűr könyvek ,sorozat/
  • Gergely Pap: Kedves Laci! A képeid ugyanúgy tetszenek, mint 67-ben a Kossuth nyomdában. További jó egészséget. (2016.11.13. 18:36) Pápai Gábor
  • Feriba: Csak a szöveg tartalmát próbálom előásni! (2016.10.09. 19:38) HALÁSZ GÉZA
  • Feriba: -Azt mondták, szépen mosolyogjak a NAVos ellenőrre! (2016.10.09. 19:34) HALÁSZ GÉZA

Megállapodott az Alstom és a BKV

 Szerző: Milfajt_Ferkó | Rovat: gazdaság

A négyes és a kettes helyett nyolcas és tízes metrókat szállít a cég kártérítésként. Kiszivárgott idő előtt a megállapodás.

Némi engedményre kényszerül ugyan a főváros az üzlet érdekében, de egyes források szerint Tarlós István „jó boltnak” nevezte a megállapodást. A kiszivárgott adatok szerint a kocsik fékrendszere alkalmas arra, hogy legalább két állomásnál megálljanak, lehetőleg egy időben azzal, mikor kigyulladnak. A vasúthatósági engedély ügyében egy harmadik állam, Szváziföld vasúthatósága fog eljárni, amelyet csak emiatt hoznak létre az Alstom által fizetett korrupciós pénzekből.

A járműveket tehervagonként vizsgáztatják, így az áfa is kedvezőbb lesz, viszont felkerülhet rájuk a Szváziföldön kötelező vadrács.  Az üzlet létrejöttében segíthetett az is, hogy Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója 75 darab éves bérletet ajánlott fel az Alstom vezetőségének, továbbá szóba került, hogy a jó nevű cégről buszsávot neveznek el a budaörsi úton, ha nem egyeznek meg.

A BKV és a főváros által követelt kötbérért cserében a kettes és négyes metrók helyett nyolcas és tízes metrókat szállít a cé

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aludasmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr773090537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása