Névjegy

Magyar karikaturisták "Névjegyei"

Balázs-Piri Balázs
Barát József
Békési József Sándor, Joe
Dallos Jenő
Dluhopolszky László
Fenekovács László
Földes Vilmos
Gyöngy Kálmán
Jelenszky László
Krenner István
Lakatos Ferenc
Lehoczki Károly
Léphaft Pál
Marabu
Nemes Zoltán
Pápai Gábor
Rau Tibor
Sajdik Ferenc
Szmodis Imre
Szűcs Édua
Tónió
Varga (Zerge) Zoltán
Weisz Béla
Zsoldos Péter

Ludas Matyi újság

Friss topikok

  • takacsveca93: Ha igazán fantasztikus akciókra és folyamatosan frissülő szórólapokra vágysz, akkor csekkoljatok i... (2017.11.08. 09:55)
  • Ludas Matyi újság: Orblio LACI? BÉLA? (2016.12.09. 23:11) DALLOS JENŐ :/miniatűr könyvek ,sorozat/
  • Gergely Pap: Kedves Laci! A képeid ugyanúgy tetszenek, mint 67-ben a Kossuth nyomdában. További jó egészséget. (2016.11.13. 18:36) Pápai Gábor
  • Feriba: Csak a szöveg tartalmát próbálom előásni! (2016.10.09. 19:38) HALÁSZ GÉZA
  • Feriba: -Azt mondták, szépen mosolyogjak a NAVos ellenőrre! (2016.10.09. 19:34) HALÁSZ GÉZA

                                 RÁM JÖTT AZ ÖTPERC

 

 

 

Töredelmesen bevallom, hogy én minden áldott este ott ülök a televízió képernyője előtt. Oda vagyok szögezve! Én, aki azelőtt azt hirdettem, hogy a televízió a szem rágógumija, a fül forró ólma, az agytekervények szarufésűje...

     Jelentem tisztelettel, én az éppen esedékes korrupciós botrányról is csupán a sarki hentestől hallottam néha valamit, amíg egyáltalán henteshez jártam.

     És most esténként ott meresztem a szemem abban a vibráló fényben, lerágom a nejem körmeit izgalmamban. Egyszerűen megőrülök a választási hirdetésekért! Azt hiszem, rám jött az ötperc...

     Tegnap is ott csujjogattam a kedvenc fotelomban, miközben a Hogyishívjákok Pártjának a főizéje könnyes szemekkel ecsetelte nekem, hogy nem újul ki a lumbágóm, ha az ő jelöltjeikre szavazok. Már rohantam is volna hozzájuk az ajánlómicsodámmal, ám akkor szemrehányón rám förmedt a Kitudjaeztmindmegjegyezni Egyesülés huszonhárom szóvivője.

     Éjjel álmomban a negyedik futamban megtettem a Szakadár Szövetség színeiben induló valamennyi honfitársamat oda-vissza, de sajna a célegyenesben hirtelen felriadtam, és már le sem hunytam a szemem hajnalig.

     Nos, nekem ebből elég! – osontam be borostás ábrázattal, kialvatlan szemekkel másnap reggel a közszolgálati televizenyő székházába, hogy elkészítsem a saját választási hirdetésemet...

 

     A kedves néző középkuruc kesergőt hall tárogatón előadva, miközben kék háttér előtt apró mikiegerek lambadáznak. S ekkor jövök én!

     Bumfordi bájjal helyet foglalok egy fejőszéken, köhintek két nagyobbacskát, majd érces hangon belefohászkodok az egyes kamerába:

     Honfitársaim! És Giza tanti! A választási kampány huszonnegyedik órájában vagyunk. Hallgassátok meg intő szómat! Gondoljatok most az egyszer önmagatokra, a gyermekeitekre, az unokáitokra és azok unokáira! Az ég szerelmére kérlek benneteket, a világért se szavazzatok rám, ha jót akartok! Ne dőljetek be tiszta tekintetemnek, mélyen búgó baritonomnak, és...

     Ebben a pillanatban jár le a félperces reklámidő, s két izmos, fehérköpenyes férfi lép mellém. Jobbról-balról szelíden belém karolnak, s a magasabbik egy diliflepnit lobogtat meg az arcom előtt.

     Amelyet természetesen egy pártonkívüli közjegyző hitelesített!

 

                                                                                                                   

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aludasmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr821901394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása