Névjegy

Magyar karikaturisták "Névjegyei"

Balázs-Piri Balázs
Barát József
Békési József Sándor, Joe
Dallos Jenő
Dluhopolszky László
Fenekovács László
Földes Vilmos
Gyöngy Kálmán
Jelenszky László
Krenner István
Lakatos Ferenc
Lehoczki Károly
Léphaft Pál
Marabu
Nemes Zoltán
Pápai Gábor
Rau Tibor
Sajdik Ferenc
Szmodis Imre
Szűcs Édua
Tónió
Varga (Zerge) Zoltán
Weisz Béla
Zsoldos Péter

Ludas Matyi újság

Friss topikok

  • takacsveca93: Ha igazán fantasztikus akciókra és folyamatosan frissülő szórólapokra vágysz, akkor csekkoljatok i... (2017.11.08. 09:55)
  • Ludas Matyi újság: Orblio LACI? BÉLA? (2016.12.09. 23:11) DALLOS JENŐ :/miniatűr könyvek ,sorozat/
  • Gergely Pap: Kedves Laci! A képeid ugyanúgy tetszenek, mint 67-ben a Kossuth nyomdában. További jó egészséget. (2016.11.13. 18:36) Pápai Gábor
  • Feriba: Csak a szöveg tartalmát próbálom előásni! (2016.10.09. 19:38) HALÁSZ GÉZA
  • Feriba: -Azt mondták, szépen mosolyogjak a NAVos ellenőrre! (2016.10.09. 19:34) HALÁSZ GÉZA

 Gondom van a rajzzal. A Sajdik-adaptációs madarak repülnek a MAGYAR ORBÁN BIRKÁK felett. 2 700 000 birka. Az első gondom a birkás vicc, 2008 -ban I.díjat kapott  országos karikatúra pályázaton, grafikailag lényegesen jobb kivitelben, T-BOY szignóval. Plagizációtól mindenki, aki alkot az fél, tény a tudatos csalást itéli el csak a szakma.Szaros madár! a lopást elfelejtem, a birkákat soha.(egy) LIBA

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aludasmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr51980996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- zu - · http://zu.hu 2010.05.07. 19:21:12

Nem értem. Ha valaki birkákat rajzol, az máris T-boytól lop? Akkor ezek szerint én 1976-ban, amikor woolmark-fílinggel megrajzoltam a magyar birkákat, azt T-boytól loptam volna? Itt a kép (de megtalálható az 1977-es montreáli albumban is): farm3.static.flickr.com/2479/3562970856_5139d00398.jpg

Ludas Matyi újság 2010.05.07. 20:09:14

Kedves Géza! A Te birkádnak köze nincs a NÉGYMADÁR meg a T.BOY birkákhoz, az nyugati birka! EU-s dorgálásra számíthatsz a csúsztatás miatt.A T-BOY az egész országot birkázta le , a NÉGYMADÁR meg a kétharmadot.Remélem azt érezted a LIBA aláírásból, hogy értettem a viccet.Az ANDRESEV IVÁN írta a NÉPSZAVA c . lapban a múlt héten -nem humoros írásában:"mint tudjuk az ész baloldalon van".Értek én a szóból.ÜDV: a LIBABIRKA

Pógár 2010.05.07. 21:42:32

Na, LIBA, most húzzál el a telelőhelyedre, Afrikába!

negymadar 2010.05.07. 21:54:29

Urak! Hölgyek! (Liba?)
Én most egy kicsit szomorú lettem.
Üdv NÉGYmadár

Lámpaoltogató 2010.05.07. 22:10:16

Most jut eszembe; én is T-boytól loptam 2004-ben az ő 2008-as ötletét. Talán valaki még emlékszik a "Vigyázat jövünk!" pályázatra az EU-csatlakozás alkalmából. Ott volt egy Nagykutyák című rajzom, amit még az 5 éves évfordulón is kiállítottak az MKA épületében. Röstellem, hogy olyan elővigyázatlanul loptam, hogy még a Magyarország térképet sem hagytam le a birkák mögül, vagy rajzoltam legalább egy kicsit másként, mint később T-boy - mondjuk nagymagyarország alakúra. Annyi mentségem lehet, hogy a mondanivaló akkor és ott kevésbé volt oly nemesen egyszerű, kacagtatóan szellemes és polgárian finom, mint a citált díjnyertes alkotásban.
De a viccet félretéve,szerintem sem kell ilyen hévvel nekiesni egymásnak. Rengeteg olyan rajz forog a neten, jelenik meg újságokban, amelyek apró részleteiben hasonlítanak egymásra. Ha mindenki erre menne rá; kölcsönös anyázásba fulladhatna a szakma.
Én speciel ezek után már-már inkább szégyellem, hogy ilyen közhelyes megoldást választottam az egyik rajzomban, mely (igaz jónéhány évvel később) másoknak is eszébe jutott. De ennek ellenére eszem ágában sem volt plágiumot kiáltani. Becsszó...

www.euvonal.hu/images/karikatura_5eve/nagy/weisz02.jpg

Ludas Matyi újság 2010.05.08. 06:34:27

@negymadar: Kérlek! Kérlek.Ne szomorkodj NÉGYMADÁR.A humor-ami ugye nevettet-kegyetlen, pimasz, ordenáré,sokkoló,brutális nem "tekintélytisztelő" ez a lényege.Én is nehezen szoktam meg és itt mögöttem a három madár is.Üdvözlettel:Dávid Ibolya helyett jegyezte, a LIBA.

TBOY300 2010.05.18. 21:09:51

Üdvözlet mindenkinek.Csak most olvastam a commenteket,de én tőlem mindenki olyan és annyi birkát rajzol,amennyit csak bíííír.Engem nem zavar a plágizm.Különben a 2008-as ország lebirkázása,arra utalt,hogy nem tettünk semmit a komcsik ellen,akiket már régen el kellett volna zavarni a büdös.......... A többi birka rajzom,minden évben az ország hangulatát tükrözte és tükrözi. --------Üdv T_BOY
süti beállítások módosítása