Névjegy

Magyar karikaturisták "Névjegyei"

Balázs-Piri Balázs
Barát József
Békési József Sándor, Joe
Dallos Jenő
Dluhopolszky László
Fenekovács László
Földes Vilmos
Gyöngy Kálmán
Jelenszky László
Krenner István
Lakatos Ferenc
Lehoczki Károly
Léphaft Pál
Marabu
Nemes Zoltán
Pápai Gábor
Rau Tibor
Sajdik Ferenc
Szmodis Imre
Szűcs Édua
Tónió
Varga (Zerge) Zoltán
Weisz Béla
Zsoldos Péter

Ludas Matyi újság

Friss topikok

  • takacsveca93: Ha igazán fantasztikus akciókra és folyamatosan frissülő szórólapokra vágysz, akkor csekkoljatok i... (2017.11.08. 09:55)
  • Ludas Matyi újság: Orblio LACI? BÉLA? (2016.12.09. 23:11) DALLOS JENŐ :/miniatűr könyvek ,sorozat/
  • Gergely Pap: Kedves Laci! A képeid ugyanúgy tetszenek, mint 67-ben a Kossuth nyomdában. További jó egészséget. (2016.11.13. 18:36) Pápai Gábor
  • Feriba: Csak a szöveg tartalmát próbálom előásni! (2016.10.09. 19:38) HALÁSZ GÉZA
  • Feriba: -Azt mondták, szépen mosolyogjak a NAVos ellenőrre! (2016.10.09. 19:34) HALÁSZ GÉZA

 Szemelvények a nyugdíjasok életéből.
 
67 évesen, 7 éve vagyok nyugdíjas 41év 130 nap munka után, 68.965 forintot hoz a zöld postás. Feleségem csak 38 évet dolgozott, így az ő "apanázsa" 45.445 kemény magyar forint. Ketten 79 évi munka után 114.410 nyugdíjat kapunk. A kétkedő olvasó rávághatja, mert nem fizettél adót, vagy portás voltál. Nem fényezés következik, próbálom higgadtan, tényszerűen leírni, mi történt csendes hétköznapi életemben. 24 évig dolgoztam a jelenlegi MOL- nál, 14 évig három műszakban a FENOLOS KENÖOLJFINOMÍTÓ üzemben, mint műszakvezető általános vegyészként. Aki dolgozott három műszakban az mindenhol az országban megemeli a kalapját vagy meglengeti felém, mert az tudja, mit jelent egyik nap félötkor kelni, másnap délben munkába menni, majd éjszaka figyelni 173 műszert, olajminőséget garantálni, nem elaludni, mert elszáll a több milliárdot érő üzem, mint a győzelmi zászló. Minden negyedik vasárnap volt szabadnap, karácsony és szilveszter nem számított, az üzemet egy, másfél évente kellett leállítani revízióra.14 év után vállalaton belül még 10 évig dolgoztam, mint marketinges, munka mellett tanulva még két szakmát szereztem.1987 -től már volt cégem / GMK/, itt grafikákat, videofilmeket készítettem, és többet kerestem, mint a főállásomban. Egyértelműnek tűnt, hogy végre a magam ura leszek, ez a jövő. Ma is él és létezik a cégem és dolgozom minden nap, ha van ISTEN /nekem katolikus jutott/,  a tenyerén hordoz, mert soha nem voltam beteg, egyszerűen tudok termelni. Nyugodt szívvel üzenem az aktív dolgozóknak, kiemelten az íróasztal mellett ülő baromi okos értelmiségieknek, hogy még mindig én fizetem a saját nyugdíjunkat. 2010  decemberben az alábbi összegeket utaltam át az APEH-nak: Személyi jövedelemadó: 69.000Ft, MINT NYUGDÍJAS!!! 60.000Ft Nyugdíjbiztosítási járulék. Évente így 500 forinttal emelkedik nyugdíjam. Még néhány apró befizetés:13.000Ft EB és Munkaerő piaci járulék, Egészségbiztosítási Alapot megillető járulék 10.000Ft, Iparűzési adó: 15.000Ft, Kulturális adó: 15.000Ft.Összesen:182.000Ft. Ebből kivonom a nyugdíjat: 114.410Ft-ot, akkor még a nagy kalapba pluszban 67.590 Ft-ot teszek be, amit az állam szétoszthat a nem dolgozók között. Néhány hete SZŐKE EMBERNEK titulált egy értelmiségi a neten, ami lefordítva az én szintemre BUTA embert jelent. Bántott ez a megjegyzés, napokig rágódtam rajta, de megkövetem az illetőt, igaza volt, végig gondolva az előzőekben leírtakat. Vidéken van egy nagyon durva mondás: AKI HÜLYE, DÖGÖLJÖN MEG. Mostanában kezdek félni a haláltól.  /Folyt.köv./
 
 
GYÖNGY KÁLMÁN

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aludasmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr992513027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zserbózombi 2010.12.14. 08:20:39

Olyan bosszantó, hogy mindenki más zsebében akar turkálni és más gondolatait megrendszabályozni. :o(

Sajnálom, hogy beszólt valaki, szeretem a munkáit.

Nagyon jó ez a blog. :o)

Ludas Matyi újság 2010.12.14. 09:54:30

Köszönöm.Egy liberális cikknél derült ki a hozzászólásomból, hogy én is a regnáló kormányra szavaztam, és itt kaptam a tömör választ, a "megvezetett kétharmad" a szőke emberek. Nincs abszolút igazság, mindkét oldalon lehet tévedni, de lényeges dolog törekedni kell arra, minimális legyen országos ügyekben a melléfogás. Nem egyszerű dolog, az tény.
süti beállítások módosítása