Alex Ferguson vörösboros rágót dob piacra
| Szerző: Angyal_Bandi | Rovat: sport labdarúgás
A sikertelen BL-döntő után a Manchester United vezetőedzője, Sir Alex Ferguson külön sajtótájékoztatón jelentette be: profilt vált, saját rágógumi márkát dob piacra.
A rágógumi forradalmian új, hiszen két vörösborozás közötti időszakot tud fájdalom és feszültségmentesen összekötni. „A termékfejlesztés lassan 20 éve tart, és 100 százalékban empirikus alapokon nyugszik, így teljesen biztosak vagyunk a produktum sikerében” – mondta Jeremy C. Hewitt, termék menedzser, majd meghúzott egy gravírozott Everton-os kislapost, és elszégyellte magát.
A rágó elnevezése még nem végleges. A lehetséges nevek között szerepel az Addict’s red power, a Your best friend és a No vomit, but fun! brandek. A rágógumi-márka legfontosabb célcsoportjai a pilóták, a sajtótájékoztatót adó patológusuk, a misét celebráló papok, az orvosi vizsgálaton résztvevő sírásók és Gerard Depardieu lesznek
Sir Alex és csapata már fejlesztik a whiskey-s, mojitós, és tojáslikőrös változatokat is.
A kelet-európai piacra pedig 2 in 1 kiszerelésben érkeznek a vodka-vörösbor, sör-unikum, becher-kisfröccs ízesítésű termékek. Sir Alexet megkerestük, de sajnos nem tudott nyilatkozni, mert nem volt nála rágógumi.