Névjegy

Magyar karikaturisták "Névjegyei"

Balázs-Piri Balázs
Barát József
Békési József Sándor, Joe
Dallos Jenő
Dluhopolszky László
Fenekovács László
Földes Vilmos
Gyöngy Kálmán
Jelenszky László
Krenner István
Lakatos Ferenc
Lehoczki Károly
Léphaft Pál
Marabu
Nemes Zoltán
Pápai Gábor
Rau Tibor
Sajdik Ferenc
Szmodis Imre
Szűcs Édua
Tónió
Varga (Zerge) Zoltán
Weisz Béla
Zsoldos Péter

Ludas Matyi újság

Friss topikok

  • takacsveca93: Ha igazán fantasztikus akciókra és folyamatosan frissülő szórólapokra vágysz, akkor csekkoljatok i... (2017.11.08. 09:55)
  • Ludas Matyi újság: Orblio LACI? BÉLA? (2016.12.09. 23:11) DALLOS JENŐ :/miniatűr könyvek ,sorozat/
  • Gergely Pap: Kedves Laci! A képeid ugyanúgy tetszenek, mint 67-ben a Kossuth nyomdában. További jó egészséget. (2016.11.13. 18:36) Pápai Gábor
  • Feriba: Csak a szöveg tartalmát próbálom előásni! (2016.10.09. 19:38) HALÁSZ GÉZA
  • Feriba: -Azt mondták, szépen mosolyogjak a NAVos ellenőrre! (2016.10.09. 19:34) HALÁSZ GÉZA
dec 192011

 

Számok, szavazatok:

38-an vettek részt karikatúrákkal a kiállításon, 32-en szavaztak, mindenki 3 szavazatával összesen 96 szavazat érkezett. Nem szerzőre, hanem művekre szavaztunk, íme az eredmények:

7 szavazat: Halász: Tél
6 szavazat: Tónió: FC Barcelona
5 szavazat: Csátth: Műélvezet; Fábry: Határok nélkül; Halász: Narancskúra,
4 szavazat: Halter: Múzsa-csók; Jelenszky1; Marabu1; Weisz: Jéghegy
3 szavazat: Békési: Faludy; Halász: Monaliza; Marabu3;

—–

Nem gondoltam volna, hogy egyszer magamnak adok át díjat, most ez történt. Megkaptam a Kétfillérest. Köszönöm mindenkinek, aki erre szavazott, és azoknak is, akik a másik két rajzomra szavaztak, összességében is jó sok szavazatot kaptam.

A történet 1999-ben kezdődött, amikor a Fesztiválon a Várban sok év után először visszatértem a karikaturista szakmához. Egy számítógépes montázsom, a Mózes a kettes villamoson című akkor valamilyen díjat kapott, talán a Chip magazintól kaptam (visszamenőleg egy remittenda évfolyamával), de egyúttal pár új ismerőst és barátot is beszereztem. Megalapítottuk a MÚOSZ Karikaturista szakosztályt, majd a KOKSZ-ot, és akkor már nem akartam amolyan rajzolgató műkedvelő karikaturista maradni, kezdtem komolyan venni a szakmát, elnökként megpróbáltam össze is tartani, miközben magam is igyekeztem tanulni, fejlődni. Sokan közületek tudatosan vagy csak rajzaitokkal, példátokkal segítettetek ebben. Ezt is köszönöm. Kilenc éve, egy főszerkesztő az interneten szemet vetett rajzaimra, a heti rendszerességgel való megjelenés egy napilap kulturális mellékletében komoly kihívás volt életemben. Több egyéni és csoportos kiállításom is volt itthon és a KOKSZ-szal még külföldön is. Pár éve sikerült pár komolyabb díjat is megkapnom.

A zsűrik díjai után most, ma este egy olyan díjat kaptam meg, amelyet azoknak a barátaimnak, kollégáimnak köszönhetek, akikkel együtt csináltuk végig ezt az utolsó tíz-tizenkét évet, akik ma Magyarországon a karikaturista szakmát jelentik.Nagyon büszke vagyok rá.

Kösz!

A kiállítás megnyitóját Császár Tamás celebrálta, remélem a képek visszaadják a hangulatot.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aludasmatyi.blog.hu/api/trackback/id/tr443476844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása